OFTE STILLET SPØRGSMÅL

URE OG SMYKKER

Hvis du har købt et mekanisk ur, skyldes det at uret ikke er kørt op. Du kan køre dit ur ved at dreje på kronen i højre side. Husk at når du bruger dit ur, så vil bevægelserne fra dit håndled give kraft til uret.

Se vores video om hvordan mekaniske ure fungerer

Hvis du har købt et batteridrevet ur, er uret løbet tør for strøm. Batteriet skal derfor skiftes.

Hvis du mener at der er sket en fejl med dit ur, så send os en mail.

Hvis du køber et af vores ure med læderrem, kan størrelsen nemt justeres og du skal derfor ikke bekymre dig om størrelsen. Derimod hvis du køber et af vores ure med stålrem, og det ikke passer, skal du forbi en guldsmed som kan hjælpe med at fjerne eller tilføje led. Dette koster typisk mellem 100-150 kr.

Hvis din nye ring ikke passer, kan du sende os en mail og bede om en ny størrelse. 

Vores armbånd og halskæder justerbare. Hvis disse ikke passer dig, har vi desværre ikke noget alternativ. Du kan frit sende retur hvis dette er tilfældet.

TØJ

Hvis dit nye tøj ikke passer, kan du sende os en mail og bede om en ny størrelse. Vi besvarer altid mails inden for 24 timer.

FORSENDELSE OG RETURNERING

Vi leverer vores varer inden for 2-3 hverdage. Hvis du mod forventning ikke har modtaget din bestilling efter 3 hverdage, så skynd dig at skriv til os: movement@sterling-ure.dk. Så løser vi problemet hurtigst muligt.

Hvis du ønsker at returnere din bestilling, så send en mail til: movement@sterling-ure.dk. Oplys dit ordrenummer, og årsagen til at du ønsker at returnere din bestilling. Hvis du møder vores krav om refundering, sender vi dig straks en returlabel. Derefter skal vi nok klare alt det praktiske.

Læs mere om refundering her

FRI FRAGT

Vi sender dig din ordre helt gratis

TILMED DIG VORES NYHEDSBREV

Tilbud, nye produkter og meget mere. Hold dig opdateret på alt fra os hos Sterling